torsdag den 20. oktober 2011

oh, mess-tress mine !



 jeg opholder mig meget hos min fantastiske, fabulous og fabelagtige veninde Dalin.
man siger man først er rigtige veninder, når man kan lave alting sammen, og man kan lave ingenting sammen. hvilket vi i den grad kan. jeg var på en strøgtur før mit besøg, hvor jeg købter et lille stykke af hver enkel farve på regnbuen. et impulsivt køb, jeg ville benytte til en impulsiv handling.
-det startede som søde quotes på hvidt papir, men farveladen formerede sig som lynets hast ud over hele himmelsengen !

demon beastte armbånd, og kolde ænder over hele kroppen. john lennon, råbene, kinesiske kokke, som aldrig nogensinde har bare så meget som anset den kinesiske mur. jødiske uoverbevisende billeder, egentlig bare fordi vi kan :D organiseret katte jammer i en yderst hygiejnisk punkers rede. handlinger af en hjemløs fra gemmestedet (FED SKRIFT) og natten løb ud med kærlighedserklerende regnbuer med Dalin Waldo. WE WILL LOVE EACH OTHER ♥






eeeeeew we are fabulesdescusting !







 Glittergunn
blow me a kiss :*










3 kommentarer:

  1. Have to tell you this. Damn i love your makeup!!!

    SvarSlet
  2. Thank you so much sweety pie :) going to make a toturial for you, later xo

    SvarSlet