søndag den 4. marts 2012

new mac collection

i sidste uge, kom jeg gående forbi min lokale MAC butik. det er så hyggeligt, for de kan altid kende mig dernede, og der er altid hygge og gode råd. den ene søde ekspedient stod og hoppede da hun så mig, hvorefter hun trak mig til side, for at vise den  nye collection, for den overhovedet var kommet ud. og jeg siger jer; FABULOUS !

last week, I visited the local MAC store. it's so awesome, cuz they can always know me, and they are so sweet. one of the clarks pulled mw aside to show me the new collection, and i can say one word;
FABULOUS !



på fredag skal jeg ned og have en 30 minutters make over, med disse produkter, og jeg kan knap nok vente. 

on friday im going to have a 30 minutes long make over with these produkts - can't wait !

Lipstick ($14.50 U.S. / $17.50 CDN) (Limited Edition)

  • Innocence, Beware! Light yellow pink (Cremesheen) (Repromote)
  • Naughty Saute Bright pepto pink (Cremesheen)
  • Watch Me Simmer Bright pink-orange (Amplified)
  • Quick Sizzle Bright pink (Matte)
  • Dish It Up Berry pink (Lustre)
  • Runaway Red Rich red-blue (Satin) (Repromote)

Kissable Lipcolour ($19.00 U.S. / $22.50 CDN) (Limited Edition)

  • Flaunting It Grey mauve (Repromote)
  • So Vain Muted dirty coral (Repromote)
  • Scan-delicious Blue fuchsia (Repromote)
  • Woo Me Light pinky nude (Repromote)
  • Enchantee Light blue pink (Repromote)

Cremeblend Blush ($20.00 U.S. / $24.00 CDN) (Limited Edition)

  • Optimistic Orange Bright orange (Repromote)
  • Florida Bright coral (Repromote)
  • Restores Dazzle! Rich plum

Shop & Drop Eyeshadow Quad ($38.00 U.S. / $45.00 CDN) (Limited Edition)

  • Hypnotizing Frosted greyed mauve (Frost) (Repromote)
  • Sugar Snack Light pink (Matte)
  • Power Boosted Violet (Veluxe Pearl)
  • Shop & Drop Deep blue (Satin)

Call Me Bubbles Eyeshadow Quad ($38.00 U.S. / $45.00 CDN) (Limited Edition)

  • Call Me Bubbles Light tan (Satin)
  • Fresh Daily Orange (Frost)
  • Brash Frosty reddish copper (Veluxe Pearl) (Repromote)
  • Full of Flavour Coral (Matte)

Colour Added Eyeshadow Quad ($38.00 U.S. / $45.00 CDN) (Limited Edition)

  • Laundry Daze Light yellow (Satin)
  • Colour Added Bright yellow (Veluxe Pearl)
  • Self-Serve Deep grey (Satin)
  • Pre-Packaged Muted turquoise (Veluxe Pearl)

Amilie
Blow me a kiss :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar