fredag den 24. december 2010

Marry Cunt-mess


GLÆDELIG JUL
idag er det den 24. December, og jeg glæder mig altid som et lille barn. jeg elsker julen, og alle de egenskaber den har med sig. alt hyggen, og stemningen der breder sig ud over hele verdenen. der sker noget med folks humør i denne tid, folk er meget mere venlige oh høflige, og .. ehem.. stressede! noget af det jeg nyder allermest ved julen hvert år, er Stjernehimlen der hænger inde i Århus by, den er simpelthen så smuk!

også et lille billede af en lille tyksak til et juletræ:
Det bedste ved at have et Juletræ hjemme hos mig, er at mine fantastiske katte
altid ligger sig ned under det. det er mere eller mindre der de bor i jule tiden - so cute <3

Og for lige at sprede lidt mere af den gode stemning :




Det er egentlig ikke en julesang, men jeg kan ikke andet end at komme i julestemning af den, hvis i synes den her er lidt kedelig, så hør Björks version. den er også helt fantastisk ♥






også selvfølgelig Wham - Last christmas. så bliver det ikke meget mere 80'er!



Og så må i alle sammen have en helt fantastisk juleaften, jeg håber i får god mad (men hold nu igen ;)) gode gaver, og en fantastisk masse hygge, med nogle i holder af.
tak for alle de dejlige julehilsner jeg allerede har fået, og påforhånd tak for dem, jeg vil få!
og endnu en gang

GLÆDELIG JUL ALLESAMMEN ♥
Glittergunn
blow me a x-mass kiss :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar