onsdag den 17. august 2011

fast but sweet !

Jeg er jo startet på efterskole, og introugen har været trolig stressende, så jeg har ikke haft så meget tid til at poste, hvilket jeg beklager, jeg kommer igen med et brag, det lover jeg. nok om det.

as you know, I am startet on a boarding school (yes, i got the word for it know ;)) the first week has been so stressfull, so I havent got the time to post blogs at all, wich i am very very sorry about. but I promise you, i'll be back soon.


Rasmus, Me, Jonas and ditte <3

jeg har desværre ingen billeder da min computer er ny, og jeg ikke har mit kamera, så det er lidt begrænset for hvad jeg kan blogge om, i denne uge. folk er gået totalt amok med at klippe sig skaldede og få sidecut, og jeg er overrasket over hvor feminint det kan være, især til min veninde eva.

Unfortunately i haven't no pictures, cause my computer is brand new, and i don't have my camera, så it's a little limited what I can blog about this week. People have gone crazy with cutting themselves bald and cut sidecut, and I am surprised how femini it can be, especially on my good friend Eva.




kommende blogge vil være omkringn nogle virkelig gode creme mærker, parfumer, hårfarver, make up, toturials, tips og tricks, og billeder af hvad jeg går og laver.

Comming up; a really good bodycream brand, parfumes, hair dye, toturials, tips and tricks and pictures of me and what I am doing.
Glittergunn
Blow me a kiss :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar