torsdag den 17. november 2011

Parfumes

en af de absolut bedste komplimenter man kan få, i min verden. er at få at vide at man dufter godt. jeg bruger 3 forskellige parfumer, som jeg meget gerne vil dele med er, da de er helt igennem fantastiske.

one of the best compliments you can give me, is that I smell good. i use 3 different parfumes, I would like to show ya'll, because that they are absolutelig fabolous.

This is my fav. it's called harajuku♥lovers G, and are from one of Gwen stefanis collection. it have a essens of cocos. and people always say 'yummm, whats that? is that coconut i can smell?' and i love to tell people, that it's just me ;)

Denne er min favorit. den hedder Harajuku♥lovers G, og af fra en af Gwen stefani's collectioner. den dufter af kokos, og spørger altid, hvad det er der dufter så lækkert af kokos, og jeg elsker bare at kunne svare, at det er mig ;)

My number two fav. parfume is by Paris Hilton and it's called Heiress. it smell a bit like flowers, and it's very fresh ! + the bottle is so cute.

Min anden favorit er fra Paris hilton og hedder Heiress. den er meget frisk, og dufter lidt som blomster. + flasken er herre kær.
The last one, is from benefit. one of the icest make up brands of all. they made af few parfumes,  where this one, is my absolutely favfavfavourite ! it's called good of garden & eva, and it smells like freshly cut grass !

dette er den sidste, som er fra benefit. et af de fedeste make up mærker jeg kender til. de har lavet få parfumer, hvor af denne er supersuper lækker. it's called good of garden & eva, og den dufter af nyslået gras !

GlitterGunn
Blow me a kiss :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar