onsdag den 24. november 2010

Halloween.


Here we go
Halloween
Jeg ved godt, at jeg er lidt sent ude, især mht. Halloween indlæg, men jeg har simpelthen ikke haft tid til at blogge, før nu. Men jeg har været så heldig at være med til hele 2 Halloween fester iår, den ene holdte jeg selv, den anden blev arrengeret for alle på vores årgang, og begge fester var fantastiske! men det bedste af det hele er næsten, at kunne få lov til at klæde sig ud :j I år var var jeg udklædt som Alice fra "Alice in wonderland", i en super sød og ret sexet lårkort kjole fra Www.Temashop.dk (Tak til Caroline for lån af dén)
Vi så 'The imagenarium og dr. parnassus' , 'Alice in wonderland' og hørte Malize Micer. Kan der komme en bedre halloween stemning? -Det tror jeg ikke !

Verdens sødeste cupcakes hvis du spørger mig!
som Mia hjalp mig med at bage

Mit Delicious Mad-Tea party kagebord!



Mine smukke piger:

Halloween
Forfest hos Maja, jeg har desværre ingen billeder fra selve festen!


Girls night out

SKANKS <3

Jeg skulle ligge Tine's Make up. ^
men oven på en masse Ga-jol shot,
blev resultatet dét!
(hun skulle være hippie,
så jeg tror det går :j )

HAHAHA - du er verdens bedste Skank ♥ Maja.

Fulde teenagere, skanky kostumer, halloween og Malibu <3
Jeg håber i alle havde en ligeså fantastisk Happy-Halloween!







GlitterGunn
Blow me a kiss :*

2 kommentarer:

  1. Hallo Amalie det var på tide du skrev noget i din blog!
    Vi holder Halloween sammen næste år igen <3

    SvarSlet
  2. Det var det, og du kan godt forvente at der kommer en helvedes masse fra nu af<3
    og ja, virkelig. vi bør gøre det til en tradition, heks<3

    SvarSlet