fredag den 26. november 2010



POPCON
Fra den 12. til den 14, her i November var jeg, som jeg også var sidste år, til J-pop. sammen med Celine. For dem der ikke ved hvad J-pop er, står det først og fremmest for Japan Populær Convension. som alt i intet, er en Convension, for folk der som jeg, har en interresse inden for den Japanske kultur, Manga og Animé og sidst men ikke mindst Cosplay! Som står for Costume og roleplay. Dvs. at du klæder dig ud som en Tegneserie karakter !
ja, så har vi det på plads.
Første dag Cosplayede jeg sammen med celine skurkene, Team rocket/ Jessie og James fra Pokémon, med Celine. Hvor hun var James og jeg jessie!


ja, billedet er godt nok fra 08. whatever.

Fredagen hvor vi ankom relativt sent, var alt i alt ret kedelig faktisk. der skete ikke så meget. vi så en koncert med en eller anden japaner, der kunne sige sjove lyde .. og ellers .. tja!. så vi tog tidligt hjem, hvilket passe mig fint da min paryk var ved at myrde mig halvt !!!

Et par billeder med et par ret så fancy kostumer (ooog Sonic♥)

J-popcon i år, var virkelig ikke som jeg havde forventet!
Jeg kendte ikke særlig mange i år, hvilket var virkelig sørgeligt, da jeg mest af alt kom for at se nogle mennesker jeg ikke havde set i lang tid. Cosplay showet, som for mit vedkommene, er højdepunktet ved hele weekenden, var godt. men ikke nær så inspirerende som sidste år. overhovedet!
De tekniske fejl (som J-popcon jæ næsten er kendt for at have) var virkelig grusomme, og det var overhovedet slet ikke så interasant og fascinerende som sidste år. da det var stort og nyt.
en ting jeg virkelig synes er ærgelig, er at J-popcon brænder op i 'Gratis Kram' og skrigende svedige unger!

Et aboslut fantastisk billede
af Celine, udklædt som son-goku
og en Random dude ! ->

















GlitterGunn
Blow me a kiss :*

1 kommentar:

  1. Jeg glemte selfølgelig at fortælle om alle de dejlige ting der også skete den weekend. for jeg fik set en masse dejlige mennesker <3

    SvarSlet