tirsdag den 14. juni 2011

kissable lips xo

Sommerferien er lige om hjørnet. hvor er det absurd at tænke på at på torsdag har jeg min sidste eksamen. og på næste onsdag er det dimminsion. dvs. helt færdig med 9ende klasse. det bliver sgu mærkeligt at komme væk. at have været i det samme hul i 10 år! det bliver fantastisk at komme væk. en masse at savne, og en masse at sige forvel til. men heldigvis, en helt nu verden at sige goddag til!


nok om det, Sommeren nærmer sig. og det samme gør festerne og sommer flirterne. som i nok ved, elsker jeg make up. især læbestifter og lipglosser! Man kan sige to ting og disse kosmetik profukter. det er 'en piges bedste ven, og hendes fyrs værste fjende'. men jeg har en løsning, på hvordan du både kan have flotte farvede læber, og være kysseklar.

dem her. jeg mener også at gosh sælger nogle lignende.
de fås i 4 farver, meget enkelte matte farver. det eneste probem er, at det ser virkelig fjollet ud, når du sidder i byen, og hiver dem op for at tegne dig selv på læberne. da det virkelig ligner en tus. men de har den fantastiske evne at de er tørre. ikke våde, ikke cremede, de smitter ikke af, de er tørre. tørre og fantastiske. og pifter dine læber op på en super sød og rimelig neutral måde. som alligevel gør en forskel !

Et andet produkt jeg vil vise jer, nu hvor jeg er igang;
er benefit tint og posie tint. jeg ejer selv deres posie tint, og har prøvet Bene tint i deres butik for længe siden. Posie tint er et must have, i min make up pung. den har dobbelteffekt, så den kan både bruges på læber, og som blush på kinderne. samtidig tørrer den ind. og ser utrolig naturlig ud, mens den gør en kæmpe forskell. den vil jeg klart anbefale.
-på trods at den sgu også ser lidt sjov ud, at hive op af tasken, fordi det derimod ligner en neglelak ;)

XOXO
Glittergunn
Blow me a kiss :*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar