torsdag den 30. juni 2011

Make up for the day


So Colourfull today♥
Dagens make up, som faktisk var gårsdagens! men jeg nåede ikke at lave et indlæg fordi jeg tog til fest, og nu sidder jeg og er ved at dø af tømmermænd♥ jeg elsker at have sommerferie!


Btw. så er jeg forelsket i det her nummer. Jeg elsker det virkelig. Det passer for mig til alle lejligheder, stortset. første gang jeg hørte det, sad mig og min ven, og spillede Biohazard på hans PC, og jeg var nød til at skrive nummeret ned, fordi det bare lød så fucking befriende. Det er fuldstendig fantastisk at falde i søvn til, det er fantastisk at feste til, og også bare at lytte til!

Btw. min blog for snart et nyt design, så bliver det hele meget dejligere at se på, og ikke så rodet som det er lige nu, jeg skal bare lige sætte mig ind i tingene, men det skal nok blive godt!



GlitterGunn
Blow me a kiss :*

2 kommentarer:

  1. Love your make-up, love your hair ♥

    SvarSlet
  2. It's all Unicorn inspired<3 thank you ver much !

    SvarSlet