mandag den 6. juni 2011

Black Milk !

Mine eksamener går fantastisk instil videre har jeg fået tre 12 taller, et 10 tal og et 02. så jeg er rigtig stolt af mig selv. Jeg har været dødnervøs de sidste par dage. og har ikke fået ret meget søvn og føde. så det er en fantastisk følelse at det er overstuet ! Jeg mangler Kun Fysik og Engelsk eksamen nu, og det skal nok gå ♥ Mine forældre er rigtig stolte af mig, og det betyder meget !
Mn far er hundrede tusinde gange sød. og eftersom at det går mig SÅ godt i eksamenerne, har han besluttet sig for at jeg må vælge en ting jeg vil have. Jeg har valgt et par Gamager fra mærket BLACK MILK som jeg virkelig har gået og savlet over de sidste par måneder ! de har nogle fantastisk fede print på deres gamager, og det er helt umuligt at skulle udvælge et par, fordi der er så mange fede.
Image of Beetlejuice! Beetlejuice! Beetlejuice!Image of Rainbow Galaxy leggingsImage of Clouds leggingsImage of Black/WhiteImage of Kids In AmericaImage of Leg BonesImage of Pink SuspendersImage of The GoldfishImage of Dip Dyes

FUCKING FIERCE !
jeg har så besluttet mig for disse;
Det smukkeste i hele universet, er efter min mening stjerner. jeg elsker at kigge på stjerner, og kan bruge flere timer på det en varm sommernat. da min ven skulle præsentere mig for en udlæning, of vi gik midt om natten sagde han "She always wants to look at the stars"
-og han kunne ikke have mere ret.


XOXO
Glittergunn
Blow me a kiss :*

4 kommentarer:

  1. Åh black milk er simpelthen så flot at det er helt vildt! Jeg synes dit valg er rigtig godt, de er vildt søde! Og de passer rigtig godt til din stil synes jeg!<3
    men deres Galaxy leggings er viiiiirkeligt også bare så fantastiske!
    Og rigtig mange gange tillykke med dine karaktere!:D

    SvarSlet
  2. Haha ej, jeg bliver så glad når du kommentere mine indlæg :D

    JAH! Black Milk er ufattelig vidunderligt. og jeg var også bare SOLGT til deres Galaxy leggins. jeg mener.. WOW ! de er så floot :D
    -tusinde tusinde tak :D jeg er også helt overvældet.

    SvarSlet
  3. Og jeg er glad for at du er glad for at jeg kommenterer!:D
    Og nu må du huske at vise dine leggings frem her når de er kommet!

    SvarSlet
  4. Det skal jeg nok gøre :D
    min bestilling gik desværre ikke ind, så jeg må bestille igen her iaften :D

    SvarSlet