tirsdag den 4. januar 2011

Happy new year

Hej 2011

Jeg håber i alle har haft en dejlig ferie, et magisk nytår, og ikke mindst årtiskifte.
det har jeg ihvertfald, og jeg vil po
ste nogle billeder af mit fantastiske nytår :D




Haha, jeg ligner på ingen måde hverken min mor eller min far.
det her var mit nytårstøj, af bukser havde jeg sorte latex bukser på, ja.. jeg er begyndt at købe utrolig meget sort og sølv tøj. hvilket smadre lidt mit 'farvede image' - er det ærgeligt?
-jeg iførte mig da også en grønfjerdboa og grønne djævlehorn, da det hele blev lidt mere festligt - jeg drøssede af glimmer fra min bluse, krop, hår og make-up og grønne fjer hele aftenen!
nåja, jg spiste hjemme sammen med mor og far, og dem vi plejer at holde nytår med. fik sindsyg god mad, og derefter tog jeg fanme til fest, watch out.

Tine og jeg, fjerboa og kirsebærvin.
haha det bedste billede af celine og mig den aften, klokken er morgen og vi er på vej hjem til hende. jeg er utrolig bange for fyrværkeri! andess og victor havde besluttet at rende rundt og fyre af, så jeg var ikke heeelt vild med situationen :P hahah.


året sidste og bedste billede ♥
jeg elsker jer booiizz!


Nytårsfortsæt:

mange planlægger på den sidste dag, havd det vil begynde på eller stoppe med. men mine nytårsfortsæt er lidt anderledes denne her gang, for jeg har nemlig en masse planer jeg skal have gjort i år:

1. Eksperimentere mere med mit hår, fortiden går jeg og overvejer at farve hele lortet kongeblå, lyselilla, eller få hvide dreads - kom endelig med forslag, jeg er meget i tvivl.

2. udvikle min garderobe, og gøre min stil mere; mig-ish.

3. spise sundere. og måske endda begynde at træne. for at holde min krop vedlige, begynde til dans igen igen. og fik jeg sagt spise sundere? vigtigtvigtigt.

4. opdatere min blog oftere, igen - er meget velkomne til at komme med idéer, og tak for dem jeg allerede har fået, sætte mere tid af til det. og selvfølgelig; gøre layoutet pænere.

5: bestå mine eksamener.



jeg har faktisk rigtig mange nytårsfortsæt,
men de er en smule personlige, så jeg vælger at lade dem
forblive i min lille notesbog ♥




i år 2010 har jeg udviklet mig rigtig meget, jeg er kommet tættere på nogle mennesker, og længere væk fra andre. jeg har været igennem tider, hvor jeg var i så dyp shit, at jeg ikke kunne bunde. men jeg er i det mindste kommet op til overfladen igen, og det er jeg for at fortsætte. jeg har oplevet mere end nogensinde. fester, koncerter, festivaller. jeg er blevet meget mere selvsikker, og har fået mere styr på noget af det der betyder mest for mig; min stil, mit liv, mig selv. jeg håber 2011 og bliver 1000 gange bedre end 2010, jeg har så meget at se frem til med hensyn til mig selv. efterskole, eksamen, OPLEVELSER.

SES VI I 2011? ♥
Glittergunn
blow me a kiss :*




Ingen kommentarer:

Send en kommentar