torsdag den 27. januar 2011

Giv it up for; SHOES


Januar udsalget ender med at få skovlen under mig, der er halv pris på ALLE sko i Havana shoes.



egentlig skulle jeg bare med Pigerne ind og få skiftet navlepiercing, men det endte ud i noget grov powershopping. og selvom jeg havde besluttet mig for at spare mine penge, kunne jeg alligevel ikke helt holde mig fra de her sorte vagabond platousko. vi var 4 piger på shopping, og vi fik købt mindst ét par sko hver. disse sko havde egentlig tiltalt mig før, men jeg havde glemt dem igen, og det første jeg ser når jeg kommer ind i Havana shoes, var dem. trods at de faktisk var på øverste etage. så jeg stod med dem på, og drømte lidt om dem. men havde besluttet at ligge dem fra mig igen. men det kunne der ikke være tale om. og som mine veniner sagde; "De er lige dig" så jeg endte med at købe dem, hvilket jeg er glad for, de er fantastisk fede. og man får utrolig flotte ben i dem, jeg har iforvejen ret lange ben, så jeg ser rigtig høj ud, men høj på den rigtig fabolous måde.

Amalie og Tine♥



Den her sang har stået på repeat i min hovede konstant hele dagen, og jeg elsker den. nu vil jeg gå i bad mens jeg synger:
Give it up
Put it up
Not enough
Not enough
Not enough
I need it
Glittergunn
Blow me a kiss :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar