søndag den 9. januar 2011

lipstickz

Kay, jeg elsker læbestifte, det udtryk du kan give hele dit ansigt. ved blot at gøre noget ved dine læber. jeg er kæmpe fan a MACs læbestifter, man nogle gange leder jeg efter nogle lidt mere unikke farver, hvilket jeg fandt. og jeg er lige bestilt LIMECRIMES D'Lilac læbestift, og jeg kan slet ikke vente på at den når min postgang, så jeg kan prøve den af.
tjek lige farven, jeg er fuldstendig forgabt i den. og det var virkelig et must have i min make up samling. det næstbedste ved LIMECRIMES læbestifter, ja. ud over farverne. er indpacningen. jeg mener, se på den? det må være det absolut bedste design til noget make up, jeg har set nogensinde. og MAC har altså også haft nogle ret fantastiske designs. som f.eks. Hello kitty, Barbie eller Heatherette og various villains som var mine absolutte farvoritter ever. og jeg synes at den her er 100 gange flottere. jeg kan ikke vente med at hive sådan en op a tasken, når jeg skal ligge læbestift en blot en almindelig sort indpakning. jeg elsker når make up mærker laver fantastisk make up, og alligevel har overskud til at gøre noget ud a designet. selvom det selvfølgelig er farve og kvalitet, jeg går efter, betyder det meget, synes jeg. jeg opdatere på D'Lilac så snart jeg får den ♥

jeg har ingen erfaringer med Paul & joe's læbestifter. men jeg har et utal af gange stået og savlet over deres fantastiske designs. som altid virker rigtig 'pæne' og vintage. Men jeg faldt lige det her desigt;
Og når jeg nu den katteelsker jeg engang er, ser det her design. går jeg fuldstændig i spåner, jeg elsker idéen med det. men hvis jeg endelig fik en af disse forhåbentligt fantastiske læbestifter, ville jeg næsten ikke kunne nænne at benytte mig af den, da katte hovedet ville tværes ud :D haha.
GlitterGunn
Blow me a kiss :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar