tirsdag den 25. januar 2011

D-R-ESS

kjoler mmhh<3
Jeg har en hel masse penge som bare står og venter på at blive brugt inde på min konto, og det er seriøst så sindsygt fristende bare at hæve dem, og bruge dem ! men jeg vil spare op så jeg kan komme til London med Celine og Mia til mig. men det er svært når man lider af de shoppesus jeg får, hvor jeg bare får lyst til at skifte HELE min garderobe ud, med alt muligt. og helt seriøst, hvis jeg bare havde pengene til det, kunne jeg blive verdensberømt på mit tøj! ej okay, men jeg har altså nogle gode idéer der bare venter på at blive fuldført, og de skal nok blive det, jeg må bare være tålmodig :D idag har jeg brugt rigtig lang tid på at sidde på nettet og savle over kjoler. jeg længdes åbenbart så meget efter summer at jeg sidder og kigger på sommertøj, og helt seriøst. jeg elsker kjoler, elsker dem. og jeg elsker at kunne rende rundt og se fabolous ud i så lidt tøj. åha, jeg længdes efter summer. jeg vil poste nogle af de kjoler jeg sidder og drømmer lidt om, og jeg vil meget gerne høre jeres mening om dem, til mig ♥
Garden Party Dress

Den første er den her, og jeg fortæller jer ikke mærket på den, for den er Vintage og der er kun den ene. jeg er helt ekstremt vild med de pastelfarvede blomster, og den er rigtig flot og summer-agtigt. den er dog meget anderledes, end hvad jeg plejer at kigge på af kjoler, men jeg er simpelthen faldet pladask for det her look. forstil jer den, med min blege hud, en barbie lyserød læbestift, lange blå slangekrøller og et par flotte sommer stilletter, kan i så det for jer, åh♥
så er der den her korte sag fra Queeninyou. jeg er ellevild med 80'er looket, med det ene ærme og den store blomst. og selvom kjolen i sig selv er meget enkel, tror jeg den kunne vække meget opsigt. med den her kjole, har jeg ikke andre planer med et outfit, end bare kjolen. for jeg synes i sig selv at den er rigtig fed. jeg plejer at matche mit tøj, med en lille fin overtrøje, men det kan jeg ikke nu, da ærmet er så stort og blæsende. hvilket jeg gerne vil have :D jeg tror faktisk ikke den kostede mere en 250 kroner, så det kan godt være den ender i mit klædeskab om ikke så længe, men jeg vil da lige høre jeres mening ! den ville passe perfekt til mine KEMP CRUSH sko. og selvfølgelig nogle smykker og detaljer der ville gøre den mere GlitterGunn-ish.

og sidst men ikke mindst denne lyserøde glimmersag.
hvor er det bare typisk mig, at falde for en kjole som den her, men se lige hvor sød og sommeragtig den er, jeg er helt forgabt i den, og det lyserøde Lolita-inspirarede look tiltaler mig altså også lidt. med nogle søde smykker, et bar flotte høje sko og måske en hårsløjfe, kunne den være lige i skabet. jeg har et fuldstendigt billede af hvordan jeg ville sætte den sammen med de perfekte accesories.

men nu vil jeg høre jeres mening, om kjolerne i sig selv, og om de tror de ville klæde mig, i kan evt. lave 1.2.3 liste over hvilket kjole i bedst kan lide, kunne i selv finde på at gå i kjolerne? eller hvis i selv har nogle flotte kjoler, så hvis mig dem endelig :D

spørgsmål: Er du allerede begyndt at tænke på dit sommertøj?<3

Glittergunn
blow me a kiss :*

6 kommentarer:

  1. Jeg synes personligt ikke om nr. 2... Kun til fest, hvis det er. Nr. 1 og nr. 3 er til gengæld mega cute, og jeg kan godt forestille mig dig i dem :D

    SvarSlet
  2. - Og ja, jeg går altid i sommertøj. For mig er overtøjet den eneste forskel :D

    SvarSlet
  3. jeg må indrømme at jeg også selv tvivler på nummer 2, og jeg også heller mest til 1 og 3. men jeg er stadig fascineret af det 80'er look man kunne skabe med nummer to, med det rigtige hår og de rigtige smykke :D og tak<3

    SvarSlet
  4. haha, jeg har det nogenlunde på samme måde faktisk ;)

    SvarSlet
  5. Kjolen nummer 2 ser al for tung ud til dig Amalie! xD at ærmet og blomsten sidder på den samme side, får det til at virke skævt, og blomsten ville skygge for dit ansigt ): Det kunne hurtigt blive for meget hvis du så satte dit hår med en masse krøller, og du skulle nok tænke rimelig meget over hvilke armbånd og smykker du ville bære, meehehhe :D

    men ellers er den første meget fin. Typisk sommerkjole, hehe BD

    SvarSlet
  6. jeg kan godt lide at den er lidt asymetrisk, jeg synes at dens 'skævhed' gør den elegant :D
    åh jaja, selvfølgelig ville jeg tænke over hvad jeg tog på til! men det er jeg også villig til >:]
    ej, jeg forstår godt hvad du mener!

    haha ja, det er virkelig en typisk sommerkjole, men jeg har alligevel ikke rigtig set noget med noget lign. før. awahaa

    SvarSlet