torsdag den 1. september 2011

Pauls-boutique


Pauls-boutique






Min veninde Dalin introducerede mig for Pauls-boutiques fabulous tasker.
-dette er faktisk Blog indlæg nummer 100, så tak for alt respons, og tak til alle læsere, det er jer der holder mig kørende !

My great friend Dalin introduced me to Pauls-boutiques fabulous handbags.
-This is actually blog-post number 100, thanks for all respons, and thanks to all dear readers, it's you that keep me going !

XOXO
GlitterGunn
Blow me a kiss :*

4 kommentarer:

  1. Uuuh jeg har det aller første :D
    Købte den i en butik i London - er så super glad for den

    SvarSlet
  2. ville gerne have en af de pinke! og tillykke med post nr. 100 :)

    SvarSlet
  3. Sabrina: How fabulous :D det kan jeg godt forstå!

    Frida: mange tak xo

    SvarSlet
  4. I *LOVE* Paul's Boutique, especially their Barbie range.

    SvarSlet