fredag den 9. september 2011

Vintage shopping

Vi startede på Café under Masken i Århus. hvor mine Darlings fik en kop sort kaffe, og jeg en kop kakao.

we started at cafe 'Under Masken' in Aarhus. where my Darling got a cup of black coffee, and I a cup of Cocoa.




Vi laver altid så meget sjov når vi e sammen. 3 piger, café tur og genbrugs shopping og snak om alt og intet, kan kun blive skide sjovt ! Jeg fik købt et par lyserøde barbie stilletter, ubrugte knæ strømper, og et net, alt sammen for mindre end 100 kroner !


Vi always made so much fun, when ere together. 3 girls, a café and vintage shopping + talk about everything and nothing, can only be funny ! I bought a pair of pink barbie stillettos, unused kneesocks, and a net, all these for less than 100 kroners !


Min gode veninde Dalin og jeg gik ned af strøget, efter at have sat min veninde Baus på toget. hvor Dalin udbryder at vi skal ind og have lavet en tunge piercing. vi skulle på druk om aftenen, så det ville ikke være det smarteste, men idéen om en piercing  slap vi ikke - 10 minutterefter, havde vi veninde øreringe !

My great friend Dalin and I walk down the strees, after having sent Baus by train. Dalin Suddenly said 'let's get our tongues pierced'. we were about to get really drunk, so that would not be a good idea, but the idea of a percing, could'nt we let go. - 10 minutes after, we got a friendship earing !

( were faling big time, trying to make a LOL )

klokken 17 om eftermiddagen så vi the Blue van koncert i Århus. det var desværre rimelig tamt, så vi forlod stedet allerede efter få sange, hvor vi tog hjem til Dalin (faktisk cyklede vi igennem byen) og brugte flere timer på at gøre os klar til at tage i byen. Girls night out !

at 17 o' clock, vi saw The blue van in concert in Aarhus. it was unfortunately pretty lousy, so we leaved the place allready after they had played only a few songs. we took home at Dalin's place. (actually we cycled around the city) and spend several hours trying to make us look fabulous, so we could go down town at night. Girls night out !
GlitterGunn
Blow me a kiss :*









4 kommentarer:

  1. Hey! Det var mig du stoppede på Århus Banegård! Tænkte nok jeg havde set dig et eller andet sted før ;) Haha

    SvarSlet
  2. Wow, awesome! :-)

    Kig gerne forbi: http://camillabellasandberg.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Panthera: ej hvor nice :D tak for den lille snak og den gode anbefaling !

    SvarSlet