mandag den 23. maj 2011

Born This Way !



Endelig er det mit! jeg har set så meget frem til at at få det her album i mine hænder! jeg ville så gerne, stå uden for fona, til åbningstid ligesom da jeg købte billetterne for omkring et år siden. men nu da jeg har 4 dage tilbage med min klasse, vil jeg gerne have det meste ud af det! det er så forfædeligt underligt, at tænke på at den dag jeg har ventet på i 10 år, kommer så pludseligt. nu er det altså på fredag.

Men tilbage til Albummet, da jeg kom hjem ved 17 tiden, havde min mor lagt det uden på køkkenbordet, lige ved siden af hende indkøbt. og jeg var on the edge of glory! Jeg kan rigtig godt lide musikken, ikke bedre end the fame monster, men jeg kan lide det. det har en meget anderledes lys nu, og man skal lige vænne sig til det, men det er godt, og sangene har nogle rigtig flotte budskaber! hun har gjort det igen !

♥♥♥
Jeg modtog mit Badman kostume for et par uger siden, og jeg har lige syet det ind, da størrelsen, altså ikke lige passede til min spinkle figur, selvom målene sagde at den gjorde på hjemmesiden. men whatever, jeg er glad for at have en mor, der kan sy. det er lidt problematisk at sy i latex, men det gik! og nu er jeg klar. i lørdags var jeg ude at købe lange dramatiske negle og øjenvipper. (jeg er vant til selv at have lange flotte negle fra naturens side. Men i torsdags var jeg oppe på skejby sygehus og dele is ud, og eftersom fødevarereglen åbenbart siger at du skal have korte kedelige negle, uden neglelak på. måtte jeg klippe dem helt ned, og fjerne min flotte nye blå neglelak fra essie ): mine fingerspidser er vildt ømme, fordi jeg overhovedet ikke er vant til at bruge dem, jeg er vant til at bruge mine negle til alt. jeg er spændt på hvordan det er, at have konstige negle på. Noget siger mig, at det er ganske mydbydeligt !

I’m a bitch, I’m a loser baby maybe I should quit
I’m a jerk, wish I had the money but I can’t find work
I’m a brat, I’m a selfish punk, I really should be smacked
My parents tried until they got divorced ‘cuz I ruined their lives!


xoxo
Glittergunn
Blow me a kiss :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar