søndag den 29. maj 2011

Sidste skoledag !


Så kom den, dagen man har set frem til i 10 fucking år. og nu sidder jeg tilbage med en følelse af; 'var det bare det'? men jizz, det var en dejlig dag. Dagen startede ud med, at vi mødtes klokken 7:45 Hos en fra vores klasse, til super lækker morgenmad. så tog hvor op på skolen, for at kaste karameller.
Mig: FUCK, mit sprut er tungt.
Lærer: .. >_>?
mig: fordi.. altså.. jeg har købt så meget sodavand?!

Det var evigt epic, at kaste karameller. kan man ikke få fast job, som det? :D

Derefter tog vi ud i mindeparken for at feste. jeg havde Malibu og rød sodavand, og det var sygt godt. Det regnede as fuck, men det var rimelig ligemeget. for det var super hyggeligt. og man stødte ind i nogle vildt fjollede mennesker, med de fedeste kostumer !




Je var badman :D ddaddadaddaaaa.

Og om aftenen var der selvfølgelig fest. vi havde verdens dårligste DJ, men det stoppede os ikke i at danse nonstop. idag er min arm fuldstændig hævet, mine knæ HELT blå, og jeg har ømme tænder. men det var det hele værd, for det var en helt fantastisk afslutning.
-selvfølgelig endte festen, i et stort tårevæld. stotset alle græd. det har ikke været 10 fantastiske år, men vi fik indhentet det hele i år. jeg kommer til at savne synet af jer alle sammen i min hverdag. og jeg ønsker jer alle held og lykke fremover. vi ses!


XOXO
Glitetrgunn
Blow me a kiss :*

1 kommentar:

  1. Haha Hvor er Picachu (er det sådan det staves?) SEJ! Fedeste kostume!

    Du ser cool ud! Elsker hårfarven! :)

    God blog du har. Håber at du også har lyst til at følge mig.

    Vh. Cæcilie Sofie
    www.somethingsalt.blogspot.com

    SvarSlet