fredag den 13. maj 2011

I fucking love you !

kk
sidevisninger denne månede: 2.728
Samlede sidevisninger: 12.346
Okay, jeg elsker jer. alle sammen. Jeg føler mig virkelig smigret og beæret. så store er tallende heller ikke igen, men det er de for mig.

Samtidig er jeg faktisk blevet alvorlig syg. den sygdom eller nærmere den epedemi gør mig ikke spor, men den er ikke for god for min pengepung. medicinen, eller nærmere Modgiften. er nemlig overhovedet ikke billig. jeg er helt sikker på at jeg har et medfødt shopping-gen. og jeg slår rigtig meget ud, her når sommeren nærmer sig.
PODIUM LEGGING
Disse hotte hotte Hotpants lignene gamager, har jeg lige fået hjem idag. jeg prøvede dem for første gang, i efteråret, da jeg var i London. og jeg var solgt ved første øjekast. desværre måtte jeg respektere, at min mor ikke synes at det var en beklædningsgenstand, hendes datter skulle gå i. hun formulerede sig sålede 'Du ligner en stripper'.
Et halvt år efter, vidste jeg dem, på Cyberdogs hjemmeside, og hun var begejstret. faktisk så begejstret at hun foreslog, at betale dem. et tilbud jeg ikke ligefrem sagde nej til :D
EXPOSURE SHRUG
Og denne Exposure Shrug, fik jeg ogs¨hjem idag. jeg ville rigtig gerne ha' haft den i sort. men den var desværre udsolgt. pink er også en sød farve, så den gik an<3.

men hvad er en sommer uden sko? ..
Disse fabelagtige lak Wedges fik jeg også bestilt. min veninde skulle alligevel, bestille fra Nelly.com og jeg blev nød til at have dem med. desværre er de rimelig populære. jeg har set en del købe dem fortiden, men ingen af dem i gule. kan i forestille jer de her sko til en sort sommerkjole? jeg kan.
Tease it, spray it, make it big

Your hair's so big it's like a wig

xoxo
GlitterGuun
Blow me a kiss :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar