mandag den 16. maj 2011

Solbriller

Årh jeg kan virkelig ikke vente på at Lady GaGa's nye single HAIR udkommer (klokken 22:00) , jeg sidder virkelig og er spændt. Den kunne godt gå hen og være rigtig god♥
Samtidig er der Finale aften i Paris hiltons new BFF iaften, yay! og ved i hvad? Stephan vinder, haha :D det vidste jeg egentlig godt, men jeg har ikke set finale afsnittet, så jeg glæder mig! idag er sådan en rigtig mandag. jeg har eksamens forberedelse og alligevel er det mest fornuftige jeg har lavet idag, at samle Legetøj fra kinderæg, spise påskeæg (de er jo på tilbud nu♥) og læse søde eventyr fra 1800'tallet.

Jeg er forresten faldet over denne, helt fantastiske, hjemmeside http://www.sunglasswarehouse.com som er virkelig er amezing. de sælger solbriller, massevis af solbriller, store så hvidt som små, i alle farver, åh. solbriller til alle typer, og til en overkommelig pris. endda har de en kategori som hedder 'Celebrity Sunglasses", hvor de er blevet lavet solbriller, inspireret af alle dem, man har set celeb's bære. og jeg har virkelig ofte siddet og gloet på billeder af kendte mennesker, som bare har haft de mest fantastiske solbriller, og nu har jeg endelig fundet et sted hvor de kan købes. jeg er over lykkelig.

Det fede ved accesories som solbriller er, ligesom sko, at du kan bære stortset et helt look på dem. og hvis du virkelig ikke har tid til at ligge make up, kan du bare smide et par solbriller på, og stadig se totalt fabelagtig ud. og en sidste fanastisk ting, man kan med solbriller, er at undgå en masse awkward moment's, fordi du ikke er tvunget til at se folk i øjnene. Jeg elsker solbriller, og hader sommer, uden. jeg savner altid solbriller, når der ikke er sæson for dem !
SW Bling Style #8834

SW Celebrity Chain Style #81
SW Lace Style #3200
SW Round Style #2425
masser af rockstar solbriller, I wanna roooock this summer ♥
SW Celebrity Style #513


Det var et par enkelte (HAHA) af det solbriller, jeg ville vise jer<3 så unikke og specielle.

My last year sunglasses:

xoxo
Glittergunn
Blow me a kiss :*

4 kommentarer:

  1. Ih der er virkeligt bare ingen ting bedre end et par lækre solbriller! Jeg har alt for mange af dem efterhånden, og jeg har endda et par hjemmelavede Gaga solbriller haha:D
    Jeg har faktisk et af de par du viste, som jeg købte i tiger! Uf jeg vil have dem alle!
    Eller jo, der er lige én ting der er bedre end solbriller, og det er Lady Gaga!<3
    ih jeg elsker virkeligt Hair, hvor er den sød og glad! I am my hair!

    SvarSlet
  2. Lige præcis, solbriller er lovely! -ej hvor fiint :D dem gad jeg godt at se, på. Nej vel? Tiger? jeg skal vidst lige et smut forbi tiger, næste gang jeg kommer downtown, haha :D

    -årh, det kan jeg nu godt give dig ret i<3
    den er virkelig sød :D den har sådan en rigtig luftig lyd, det lyder behageligt!

    SvarSlet
  3. Ih jeg ville gerne vise dig dem, jeg ved bare ikke hvordan jeg lige skulle få dem vist!): men det er dem fra forsiden af The Fame
    -men som det dog vælder ud med singler her for tiden, og jeg kan virkeligt ikke fatte at det allerede er på mandag Born This Way kommer!<3

    Og JO tiger af alle steder!:D

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt forestille mig, hvordan de ser ud :D ej hvor skønt!
    -DET ER IMORGEN! jeg kan ikke vente med at få fingrene i den, og my gosh<3

    SvarSlet