torsdag den 10. marts 2011

BCD4 - giv dit tøj personlighed.

Min Challenge Idag, er at jeg skal lave noget Kreativt, og fortælle Step-by-step, hvordan jeg har gjort, så det vil jeg da bare kaste mig ud i :D
f
1: du behøver: transparant papir(kan købes i alle boghandlere) det papir, du kan stryge på tøj, en saks, et strygejern, og et stykke tøj, du vil have motivet på (hvide og lyse farver)
2: find dit motiv, stik papiret i din printer, print det ud, derefter klip det ud.
3.læg motivet på det stykke tøj du ønsker, der hvor du ønsker. husk altid at motivet bliver spejlvendt, så hvis du ønsker skrift, er det vigtig at du spejlvender det, inden du printer det ud.
4: stryg det på!
IM A BAT-GIRL HAHAHA
RESULTAT:
Jeg havde ikke lige noget tøj som jeg ville udsette for et motiv, udover et par hvide underbukser, haha. så jeg håber det går. det her er en meget smart måde, at give dit ejet døj et lille touch af dig, og fikse det lidt op, hvis det er for kedelig. det tager ikke mere end 10 minutter, så hvis du ikke har noget at tage på en aften, hiv en saks frem, print et billede, og du er klar ! papiret kan som sagt købes i diverse boghandlere, og det koster ikke mere end 100 kroner, for omkring 5-10 ark. det er sjovt :D
GlitterGunn
Blow me a kiss :*

5 kommentarer:

  1. En god fødselsdags gave til mig, ville være et par hvide underbukser med pokéballs iiiiiii;;;;;;; hjemmelavet er altid godt... og jeg ville elske dem til døde... og hænge dem op på min væg!
    Hahahahah xD

    SvarSlet
  2. Haakon: Gud, det var sku da en god idé :D Underbukser med poke-BALL. ej okay, god humor. nice :D du skal også have noget aaaaandet<3

    J to the Ulia: Ej hvor cool, det var så lidt :D du er velkommen til at smide dit resultat ind her i kommentarboksen, god fornøjelse.

    SvarSlet
  3. Hej jeg er en der vil lave noget med bogstaver?

    Men jeg skal spejlvend det, mener du så sådan .

    Jeg Elsker Dig = giD rekslE geJ

    SvarSlet