mandag den 14. marts 2011

Mac's kissable blue lips

Mac's KISSABLE PEACOCKY LIPGLASS
Dårligt Webcam billede

Jeg har været lidt langsom om at blogge om denne fantastiske Lipglass, men her er den så, konge blå og skinende. og jeg lyver ikke når jeg siger at du får flere blikke med blå læber, end med pink hår. Personligt kan jeg godt lide mørke læber, sorte såvel som mørkelilla og endda blå. det får ens tænder til at se ekstremt hvide ud. denne lipglass købte jeg egentlig mest af alt for sjov, og jeg bruger den sjældent til hverdag, medmindre det er noget specielt, men jeg ser frem til at tage til en fed koncert snart, med kongeblå læber, shiney, kissable peacocky læber!

Min Far har lige købt en yousee HD boks, så nu går jeg ned og ser 'kick ass', haha :D




2 kommentarer:

  1. Det første jeg tænkte da jeg så det var "Fucking fabulous"! Wow det ser helt vildt fedt ud! Det er virkelig, virkelig flot til dig!
    Får helt lyst til at have pink hår pg blå læber haha!

    SvarSlet
  2. Tobias: Fantastisk :D tusinde tak!

    SvarSlet