onsdag den 23. marts 2011

Locketship

Locketship
først og fremmest, Locketship er et smykkemærke designet af Maria Ewing-EstradaI modsætning til den oprindelige medaljon, som skjulte sit indhold, viser Locketships vedhæng deres følelser med resten af ​​verden.

Alle Locketships smykker er håndlavet af Maria og hendes mand Aaron i deres LosAngeles hjem. de to blev gift kort tid efter at have endt deres uddannelse og begyndte Marias kreativitet med Aaron's værk. . og hvis man ligesom mig, elsker pastelfarver og 'lille-pige'-ting, er locketship bare mærkét ! Jeg har allerede planlagt det helt perfekte outfit til sommer, og jeg må bare have fingrende i et af Locketships 'Unicorn Princess-Collection". Locketship har ikke bare lavet denne fantastiske 'Unicorn Princess-collection" de har også lavet en "The breakfast Club", "Woof collection", "Kitty collection" (som er er min favorit på ligefod med Unicorn princess), "Hungry-collection", "Bunny-Collection", og "Artistic Harmony". jeg vil foreslå at gå ind på Locketship.com og se de forskellige collectioner, det er en oplevelse i sig selv! jeg elsker eventyr, fabeldyr, enhjørninge og katte ♥ derfor falder disse smukker 100% i min smag!
Billet ovenover, er min absolutte favorit halskæde fra Kitty-collectionen. jeg fandt til Locketship førstegang på en en helt random hjemmeside, som også solgte mærket. og siden da kunne jeg ikke slå disse smykker ud af hovedet! og ved et mirakel, fandt jeg dem heldigvis igen, og jeg var overlykkelig! jeg finder dem intet mindre en bragende smukke!

GlitterGunn
Blow me a kiss :*

3 kommentarer:

  1. Heej Gun.

    Jeg ved ikke om du kender Smykkemærket Tarina Tarantino, men hvis ikke burde du kigge på det. De har også en masse lyserøde og barbie agtige smykker. Jeg elsker hendes ting.
    http://www.tarinatarantino.com/

    Og så er der og også Untamed Menagerie, der også har nogle fantastiske smykker. mange af dem Alice i Eventyrland inspirerede.
    http://www.etsy.com/shop/UntamedMenagerie

    xx

    SvarSlet
  2. Ih hvor er det fint og kært! Og jeg elsker virkeligt pastelfarvers og enhjørninge!<3
    jeg er helt forelsket i den ring! Hvor er den dog fin!

    SvarSlet
  3. Purple: Jeg har taget et kig på smykkerne, og det er fabelagtige ! jeg er rigtig vild med dem. rigtig interessant, tak for det! xx

    Tobias: Enig! det er simpelthe så fint og kært, at man ikke kan andet end at falde pladask for det!

    SvarSlet