tirsdag den 1. marts 2011

Jeremy scoot♥

Billedet her er fra London FashionWeek, designeren er Jeremy scott, samme designer
som har designet mine absolutte ynglings sneakers (som jeg vender tilbage til senere)

Det er faktisk en meget sjov historie, jeg sad og zappede igennem mit TV her idag (jeg er halvsyg, svimmel. så det meste af min dag har stået på computer og tv) hvor jeg zappede forbi The flinstones. 1960'ernes kæmpehit af en tegneserie, som mig og min bror elskede og gladeligt så da vi var små! jeg
så lidt af den søde serie, og faldt pladask for deres kostumer, små knogler, og dyreprint. og eftersom jeg ikke havde noget bedre at tage mig til søgte jeg efter nogle flotte kostumer af dem på nettet (jeg er allerede begyndt at tænke på, hvad jeg skal klædes ud som, når jeg går ud af 9ene, og jeg fandt det som en oplagt mulighed for at finde noget flot) jeg ELSKER når originale tegneserie kostumer og ting som det, bliver gjort ultra sexede, jeg elsker fetish tøj og helt seriøst, jeg ville sådan ønske at jeg var superhelt, bare for at kunne gå lige så afklædt som catwoman, uden at det ville blive set skævt på. jeg elsker sådan noget :D
men alle de kostumer jeg fandt, var virkelig ikke ligefrem det jeg havde forventet, men så faldt jeg over det her, som fangede min interesse max. jeg elsker hvordan dyreprintet bliver totalt overdrevet, knoglerne som hårsløjfer, åh!

Jeg ville undersøge Jeremy Scott, for det her var altså lidt for fab.
og jeg det lød et Whin i hele huset efter jeg havde googlet hans navn.
De Limited Edition Adidas sneakers jeg prøvede i København sidste sommer, og har gået og drømt om ligesiden. har HAN designet! Hvor er det altså pudsigt sådan noget.
De er SÅ fabolous, og jeg må stadig bare ege dem.
Skoen er lavet af det samme som de postkort, der skifter billede når man vipper dem.
så når man går i skoen, 'kører' regnbuen hele vejen igennem. det ved jeg ikke om var forståeligt, men prøv at forstille jer det! det er mega amezing :D
haha, undskyld mit ivrige sprog, jeg er bare lidt oppe at køre♥

Spørgsmål: Hvad var du/vil du klædes ud som, sidste skoledag? :D
Glittergunn
Blow me a kiss :*

6 kommentarer:

  1. Hvor er det dog fab!:D Han er da godt molen dygtig designer! Håret er simpelthen så overdrevet på en fed måde!
    De sko er godt nok fantastiske! Jeg kan godt se hvad du mener med regnbuen der bevæger sig! Dem gad jeg godt prøve!<3
    jeg ved virkeligt ikke hvad jeg skal være... Måske Lady gaga!

    SvarSlet
  2. J to the Ulia: Nej hvor fedt! inspireret herfra eller hvad? :D

    Tobis: ja ikke? :D det er fantastisk!
    haha ja, håret ser helt vildt fedt ud!

    -godt! det ser simpelthen så über fedt ud, jeg håber stadig der er milighed for at kunne få fingrende i sådan et par, nu hvor det er limited edition kan det jo godt være der desværre ikke er flere ):

    -hvor cool :D

    SvarSlet
  3. hvad koster de der sko : D?

    SvarSlet
  4. jeg ved som sagt ikke om man kan få fat i dem mere :D men da jeg prøvede dem i Adidas i kbh i sommer, var de på tilbud, og der mener jeg at den flinke mand sagde den lette sum af 1600!

    my face -> DDDDDD: ?!??!?

    SvarSlet
  5. Haha! :D Hvor er det fantastisk ;D
    Skoene er ganske charmerende :3 Ikke lige min stil, men kan forestille mig at de ville klæde dig rigtig meget :D

    Jeg var klædt ud som Alice Cooper >8D

    http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/4194_1152144117947_1057963373_30466299_136555_n.jpg

    Jeg synes jeg klarede det riiiiimelig godt ;3

    SvarSlet
  6. haha, jeg er fuldstendig vild med dem!
    og jeg er enig, dine grønne dr. Martens klæder dig langt bedre end hvad de her ville gøre ;)<3

    EJ HVOR FEDT :D haha, hvor ser du helt fantastisk sød ud !

    SvarSlet