mandag den 28. februar 2011

Born this way!

But she wondered; How can I protect something so perfect .. without evil!

Jeg vil ikke gøre mig klog på videoen endnu, da jeg kun har set den få gange.
men en ting er jeg helt sikker på, og det er at den er fuldstændig helt og aldeles møghamrendelorte fantastisk, jeg er næsten rørt...
jeg synes forresten at de implantater GaGa har fået i huden ser helt vild fedt ud
-nogen der ved om de er permanente?

ps: jeg vil gerne låne din Enhjørning, GaGa ♥


Btw; Der er et godt eksempel på
en mand der virkelig fuldføre at han
er 'Born This way' i videoen
nemlig skilletmanden, som rent
faktisk er tattooveret over hele kroppen
Hvad er jeres holdning om så ekstrem kropsudsmykning?

remember that you're ALL born this fucking way!
-hvad synes i?
Glittergunn
Blow me a kiss :*

5 kommentarer:

  1. Åh, hun er da bare en fantastisk kvinde :D Dog, sangen er ikke lige mig, men det er stadig fedt anyway ;D Nu tør jeg godt sige det!
    Og hendes implantater er vildt fede, det ser sådan dejligt futuristisk ud på den der HR Giger-måde :D

    Mht. skelet-manden: Jeg har godt læst om ham før, og jeg ved ærlig talt ikke helt hvad jeg skal mene... Altså, det er jo fedt at han udlever sin drøm og sådan, men alligevel så tvivler jeg stadig på at det rent faktisk er hans drøm, og ikke fordi at han har nogle problemer? Det tror jeg nemlig jeg læste noget om...
    Christ, nu lyder jeg helt vildt judgemental, men jeg synes bare at man lige skal huske på at der altid er en mindre glamouriøs side af sagen ;D

    SvarSlet
  2. Dét er hun ihvertfald!
    Jeg har hørt mange sige at de er ærgelige, det er de måske også hvis de er permanente, men jeg synes de er flotte! og helt seriøst, dem i skulrende, kunne jeg sagtens finde på at få lavet :D haha!
    -jeg er enig!

    Det kunne ihvertfald være fedt at høre hans historie bag det! der må næsten ligge et eller andet symbolsk af at 'vende sig selv med vrangen udad' hvis du forstår :b
    det kan sagtens være han har problemer, men det kommer der heldigvis nogle gange kunst ud af :D

    haha, sådan er det jo<3

    SvarSlet
  3. Ih! Den video er simpelthen SÅ fantastisk! Jeg har set den så mange gange idag!
    Jeg kan simpelthen ikke stoppe med at se den. Jeg elsker alt ved den! Jeg synes dog, der er lidt for meget, sortbaggrund og undertøjs dans i vidoen, men jeg ELSKER virkelig introen!

    Jeg kan virkeligt også godt lide de "horn" hun har fået, det er virkeligt spændene!
    Jeg ved heller ikke om de er permanente. Men da hun postede et billede af sig selv igår, hvor hun hverken havde horn, kindbenene, eller de spidse skuldre, vil jeg næsten tro at det er noget hun "tager på"

    Jeg vil gerne låne enhjørningen efter dig<3

    SvarSlet
  4. jeg var nummer 300 og et eller andet der så den :D<3

    ja, den er virkelig fed :D den passer perfekt til sangen! med hensyn til sort baggrund og dans, det kan du egentlig have meget ret i. men med den fantastiske intro og resten af videoen, synes jeg det variere fint. det gør også at videoen ikke bliver alt for rodet, fordi man hele tiden vender tilbage til dét!

    Ja, det billede hun lagde op igår, var også det der gjorde mig i tvivl (hvis det er det samme) men det jeg så, havde hun solbriller på, så det var stadig lidt svært at bedømme!
    men lad ud gå ud fra det :D

    åååh, enhjørning<3

    SvarSlet
  5. Hej Amalie.
    http://rickgenest.com/
    Her kan du læse en masse om Zombie-boy, og hans krop, som er 80% tildækket af tatoveringer. elsker ham selv personligt.

    SvarSlet