tirsdag den 22. februar 2011

New York minute & chessire make up

Kender i det når man har set en film for flere år siden, og lige pludselig får en syg trang til at se den igen? sådan havde jeg det her forleden med mary kate og ashleys "new york minute". jeg sms'ede rundt til mange af mine veninder, men ingen af dem havde den længere. på nær min kusine, så jeg fik lånt filmen sat mig godt tilrætte og så den. filmen i sig selv er bare en hyggelig tøsefilm uden noget specielt plot. men da jeg sad og så den kom jeg i tanke om, at det slet ikke var filmen jeg havde længdes efter at se, det var alle de fantastiske outfits.
især dette klip, hvis du spoler bare 2 minutter frem i det. woah, jeg var nød til at spole tilbage for at se alle de fede looks !
Rigtig 70'er Disco, hvor af det fabolous!
Stor afro, og ultra stram hestehale, jeg ELSKER de her looks
især hestehalen!
Jeg elsker den her kjole, jeg ville elske den, hvis jeg ejede den
egentlig har jeg lyst til at sige; Yikes.
men hvor ser det altså bare pisse godt ud.

Spørgsmål: Hvilket look er dit farvorit og hvorfor?

_____________________________
Dagens Make-up


er inspireret af Chessire :D
Glittergunn
Blow me a kiss :*

5 kommentarer:

  1. Jeg må jo nok sige at det er det første look, der er mit yndlings - siden jeg er så fuldstændig håbløst forelsket i 80'erne :D Love the hair!

    SvarSlet
  2. Det ser virkelig også fantastisk ud :D og håret, jamen altså, jamen altså <3

    SvarSlet
  3. Uf! Det er jo et svært spørgsmål! meeen... hmmm... tjaa... jeg bliver nok nød til at sige det første! Det ser simpelthen så fabulous ud! Og ja, håret er bare så - ih ved slet ikke hvad jeg skal kalde det, men jeg elsker det<3

    SvarSlet
  4. det er et meget svært spørgsmål.
    især fordi alle looksne er SÅ forskellige, og fantastiske på hver deres måde.
    og ja, de krøller sat op på den måde er virkelig fab. det kan jeg kun give jer ret i♥

    SvarSlet
  5. Jeg eeelsker regnbue kjolen!<3

    SvarSlet