søndag den 13. februar 2011

MAC Peacocky collection

MAC Peacocky Collection
Mac's nye collection hedder: PEACOCKY COLLECTION
og er selvfølgelig inspirert af Påfugle. jeg har længe været
inde og kigge på en masse anmendelser på makeuppen
og farverne er fuldstendig fantastiske, virkelig. jeg er så
glad for at mac, tager nogle chancer med deres make up,
og derfor har lavet en BLÅ lipglass♥ men det kommer jeg
til senere, jeg var nede og besøge MAC's lille hjørne i
Magasin igår, og i skulle ha set mit ansigt da jeg så at col-
-lectionen endelig var kommet, jeg troede der ville gå
meget længere tid. så jeg skyndte mig over og satte
tænderne i deres nye mange flotte og unikke farver!
Her er de så, de fantastiske Kissable Lipglasses! jeg har allerede sat mig
for at jeg på et tidspunkt bliver nød til at ege den 3. nederste.
som jeg prøvede inde i butikken, og farven er fuldkommen lyserrød
og ville være SÅ flot oven på den Lady GaGa læbestift jeg lige har købt.
-og så selvfølgelig den blå, hvor er den altså fantastisk! alle lipglasserne er
ret nemme at have med at gøre, og de er utrolig bløde, og forbliver i en
dejlig 'våd' konsistens på ens læber, hvilken jeg virkelig godt kan lide, for
der er virkelig intet være en sådan nogle halv indtørrede lipglass læber, yikes!

Med hensyn til den Blå lipglass, har den en flot kongeblå farve.
den er tilgengæld sværere at have med at gøre, da sådan en mørk
farve er svær at ligge på. for med mørke farver, er det nemmere at
se fejl. så den skal virkerlig ligge fantastisk før at den er flot. det
betyder at den ikke er særlig flot når man bruger den for sig selv.
til gengæld kan man købe en Lipliner, smoothe den ud, og kombinere
de to elementer med hinanden. det behøver såmænd ikke at være
den fuldstændig samme blå farve. jeg fik en god snak med en af de
ansatte inde hos mac, som havde brugt en brun lipliner, og kombineret
det med den blå lipglass, hvilken så fabolous ud. det gav læberne en lilla
nuance, og det så nogenlunde ud som læberne på billedet.
Det bliver jeg nød til selv at prøve, men jeg vil lige snuse lidt i deres
nye collection før jeg køber noget. men så skal jeg selvfølgelig nok vende tilbage
og blogge om det. glæd jer, jeg glæder mig ihvertfald selv♥

Den nye collection består også af en masse flotte Mega Metal Shadows
som er de nye øjenskygger. de er vidst alle benytettet på
reklamebilledet (hvilken er så flot forresten)
øjenskyggerne har jeg dog ikke rigtig udforsket endnu, men her er
da lige en lille smagsprøve på den skygge der lige faldt i min smag da
jeg så den første gang !
 Mega Metal Shadow

____________________________
Nu sidder jeg her, med mit hår sat på en ny og ret flot måde, en sort stram lille sag af en kjole og blå netgamasher, blå metal make up og lyserøde læber.
jeg kan ikke vente med at hoppe i mine høje hæle lige om lidt, og tage ned til mine piger.
vi skal lave mad, og snakke fra når vi kommer til vi går.

hav en fantastisk aften såvel som ferie, vi ses snart, mys.
GlitterGunn
Blow me a Kiss :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar