lørdag den 19. februar 2011

Hairess!



Jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg skal gøre ved mit hår. i øjeblikket er det sølv, og det ser faktisk rigtig fedt ud, men mine udgroninger bliver slemmere og slemmere og jeg ved ærlig talt ikke hvordan jeg skal farve udgroningerne den samme farver som resten af håret, når jeg har tonet det 2 gange om ugen siden oktober. og hvis jeg skal være helt ærlig, keder det mig lidt. askeblond hår klæder mig godt, men jeg savner virkelig at det er lidt overdrevent, og jeg har virkelig lyst til at farve det en eller anden sindsyg farve igen. jeg har noget tyrkis og noget kongeblå hårfarve til at ligge, og jeg overvejer virkelig at farve hele mit hår, i sådan nogle rigtig lækre blå farver♥

-og nu sidder jeg og kigger på billeder fra vinteren sidste år, hvor hele mit hår var kongeblå, og det var bare fucking flot.. og hvis jeg lavede noget spil, med nogle forskellige blå farver kunne det blive endnu flottere, åååh. haha, men jeg er stadig meget i tvivl. og det kunne også være sødt med en baby lyserød farve, eller lavendel lilla, iiiiiiiih, du godeste :D
(så fik i også lige en masse billeder af Celine)
VS

De blå billeder er fra sidste vinter, og de grå fra denne, så jeg er blevet bedre til at sætte hår ;)

Men jeg er meget interesseret i at høre jeres mening. skal jeg blive ved med at køre den blonde stil, eller skal jeg gøre det hele lidt sjovere og farver mit hår blåt? (eller en anden sjov farve) - jeg er også meget interesseret i at høre hvis i har nogle idéer til hvad jeg skal gøre, for.. der skal altså snart ske noget :D

Tell me what ya' think xoxo.
I Need your Opinion
GlitterGunn
Blow me a kiss









9 kommentarer:

  1. Jeg synes det kunne være SÅ flot hvis du farvede dit hår i lilla nuancer! Det kunne også være rigtig flot hvis du gjorde det i lyse lilla og lyserøde farver, noget a la det synes jeg!
    Den askeblonde farve klæder dig rigtig godt, men der er noget helt specielt over at have sådan en meget unaturlig farve! Jeg kunne selv godt tænke mig lilla hår! :j
    Så jeg synes du skal prøve nogle skøre farver igen!

    SvarSlet
  2. jeg overvejder det altså virkelig også. lilla kunne være rigtig flot, men jeg har en masse blå hårfarve til at ligge. men ååh, lilla<3
    tak♥ og jeg er enig, det kan virkelig se fantastisk ud med unaturlige farver.
    -virkelig? det kunne faktisk se rigtig flot ud med sådan en lidt støvet lilla farve, til dit hår :D

    -iih, det synes jeg også, haha♥

    SvarSlet
  3. Ja, man er jo tilbøhelig til at spare og så bruge det man har på lager, i stedet for at købe noget nyt, når det bare ligger der! Men det kan jo sagtens være du kan få brugt dine blå farver på et andet tidspunkt!:D
    -Ja, det kunne jeg rigtig godt tænke mig<3 folk kan bare være meget fordømmende over for det, og tænke ting om mig, hvis du forstår. så jeg tror jeg venter lidt... Ih det er jeg glad for du synes!:D det er nemlig også lige sådan en farve jeg kunne tænke mig<3

    SvarSlet
  4. ja, lige præcis!

    åh ja, det er altid så nemt at sige at du bare skal være ligeglad med alle folks latterlige fordomme. Men jeg ved jo selv hvor svære de kan være at overhøre nogle gange..
    men i sidste ende er det også bare for dumt at lytte til, for vi ved jo godt selv at vi er 'Born this way' ;)
    Men det synes jeg helt sikkert at du skal prøve, når du finder tiden til det, det kunne være ret unikt<3 sådan en lilla farver er SÅ flot.

    SvarSlet
  5. Ja det kan de nemlig.. Og så er der en jeg kender sådan en lille smule, som je gville føle jeg lidt kopierede, da han også har lilla hår lige nu...
    Hahaha nemlig!:D
    Jeg vil helt klart også prøve det på et tidspunkt! Der er bare "noget" der skal ske først!:D
    Åååh den er alt for flot den farve<3

    SvarSlet
  6. ah, problematisk :b
    -haha, jamen så glæder jeg mig til at vi begge har fået lækre hårfarver :D

    SvarSlet
  7. You know what I'll say - DO IT THE BLUE WAY
    Jeg glæder mig til at se BLÅÅÅ billeder :D

    SvarSlet
  8. haha, åh. point of no return :D <3
    nu skal jeg bare have farvet mine udgroninger, og så går jeg igang<3

    SvarSlet
  9. Uh, hvor sejt! :D Jeg kan ikke vente!
    Og skal også selv have taget mig sammen til at gøre det der med det pinke, du foreslog... Det kunne faktisk gå hen og blive helt flot :D <3

    SvarSlet