mandag den 7. februar 2011

S&M

Ej okay, jeg tror lige jeg blev forelsket i Rihannas nye musik video.
Jeg synes ikke der er noget helt fantastisk eller specielt over Rihanna, hun er der bare. Det er ikke rigtigt faldet mig ind at høre hendes musik, kun fordi jeg Danser, og hendes sange altid har en fantastisk rytme. Men jeg kan ikke holde op med at undre mig over folks reaktion på hende. jeg har endnu ikke mødt en person, der ikke synes hendes ændring af image har været ærfeligt. jeg hører gang på gang folk der siger 'ej, det er så synd at hun er blevet så slutty, hun var så ses i S.O.S" - ja hun så da meget sød og sommeragtig ud, men så lå der virkelig heller ikke mere i det hun lavede.-Personligt synes jeg at det er det bedste der er sket for hendes karriere. 'Desturbia' videoen var fantastisk, 'Rude Boy' var pisse fed, lige meget hvor klam folk synes den er, den er så fed!
men ja, nok snak om snik, den nye single hedder S&M, og omhandler hendes forkærlighed til lak, latex og piske. og det er godt nok noget jeg kan relatere til. jeg synes sådan noget er virkelig flot, uden lumre bagtanker, jeg synes virkelig at det kan være flot - og det får hun også bevidst i videoen. jeg har taget et par screenshots af nogle fede outfits hun har på i videoen

Du godeste, hvor 80'er♥
stort krappet rødt hår, og en boa. jeg ELSKER det her look
og det passer perfekt til den lidt kaos anlagte video.


Wow, og se så her.
Så er der dømt 70'er kjole, i 'hudfarvet' latex, lang smøg og sommer hat.
jeg elsker snittet i 70 inspirerede kjoler, og den her ville jeg æde en rå mus, for at få lov til at have på til et photoshoot.

Ps: Det var lige svært at få et ordenligt billede af kjolen, istedet kan jeg sidde og grine af det endelige billede, hahaha :D
SE NU DER!
-sig mig, ligner det ikke den D'Lilac lipstick, jeg købte fra LIMECRIME MAKEUP i sidste månede? det tror jeg nok det gør, det er jo lige præcis dén farve. fantastisk.

Ynglingslooks:



Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it
GlitterGunn
Blow me a kiss :*

2 kommentarer:

  1. Så synd med det råde hår, satdig! ):
    Elskede hende dengang i ''Umbrella'' , det sorte, korte hår var ekstremt sexet til hende T_T

    SvarSlet
  2. åha, det røde hår er det bedste der nogensinde er sket for hende. dete r så fedt :D

    SvarSlet