torsdag den 24. februar 2011

born in Autumn!

Hvis der er noget jeg savner lige for tiden, så er det godt nok Sommer.
Jeg savner at være ude i byen til sent om aftenen, jeg savner at kunne rende rundt i næsten intet tøj, jeg savner solbriller og vind i håret på den gode måde, jeg savner varmen, fællesskabet, Parkerne, festerne, hyggen.. jeg savner sommer, og hun må meget gerne snart komme tilbage.
Jeg er et efterårsbarn, og jeg elsker efterår, jeg kan relatere til efterår, det er så fabelagtigt smukt. Alle de rødlige farver, hele den dystre stemning den bringer med sig. og det er altid om efteråret hvor jeg virkelig begynder at tænke over ting, der i min verden er virkelig relevant.
min mor Holder meget af forår, hun elsker hvordan naturen kommer til livs. jeg kan ikke lade være med at finde det så ironisk, at jeg elsker når den dør. et spørgsmål jeg ofte stiller folk er; "Hvis du var en årstid Hvilken årstid ville du så være?" - Hvilket jeg har fået nogle ret interessante svar ud af.
Hvis Jeg var en årstid, ville jeg beskrive mig selv som efterår. Jeg er født den 24 Okt. Der hvor efteråret er aller smukkest, og jeg føler mig virkelig tilpas i den måned, på trods af at vejret ikke perfekt til at jeg kan have alt mit fantastiske tøj på. men jeg er ligeglad, fordi det er så smukt. store nøgne træer. jeg blændes. er jeg den eneste der synes der sker noget virkelig specielt i den årstid?

Men nu må det Gerne snart blive sommer, det har været vinter i lang tid nu, og jeg orker det ikke mere. vinter er fantastisk i korte omgange, men nu vil jeg virkelig gerne have sommer.

Jeg fandt lige billeder fra dette shoot fra i sommers.
billederne mindede mig sådan om sommer, og jeg manglede inspiration til
min blog, så jeg håber det er godt nok for denne gang. jeg vil meget gerne
høre jeres mening, på trods af at shootet er en lille smule gammelt


Lets get lost you can take me home Somewhere nice we can be alone Bikini tops, coming oh, oh, off Don't be sad when the sun goes down You'll wake up and I'm not around I've got to go, oh, oh, oh, oh, oh We'll still have the summer after all
Spørgsmål: Hvis du var en årstid, hvilken årstid ville du så være? og hvorfor? ♥

Glittergunn 
 Blow me a kiss :*


7 kommentarer:

  1. Jeg synes det er sørgeligt at du har sådan et syn på forår ): Forår er magisk, da det er dér hvor alt vågner op efter en lang søvn. Det er der hvor naturen igen bliver malet i alverdens farver, og det er der hvor jeg har fødselsdag (!!!) - bemærk gerne de tre ''!'', hvilket betyder at min fødselsdag er meget vigtig, ja.

    Men jeg ville sammenligne mig selv med foråret. Eller mere som blomsten i foråret. Blomster springer ud i foråret, de elsker foråret. Når jeg gør noget jeg elsker, så er det mig som springer ud, som en blomst og viser mine farver :D

    Vi skal have taget flere strandbilleder til sommer! Jeg stemmer for en Skagen tur, hvor vi tager afsted inden du smutter på efterskole, og jeg på gym :)

    SvarSlet
  2. Nåja; Alle billederne er forresten taget af Haakon her <3

    ja, men hvor lyder det også bare magisk når du beskriver det på den måde, sådan har jeg det bare overhovedet ikke. pånær din fødselsdag<3 den elsker jeg, og jeg skal nok finde på noget rigtig godt iår når du fylder 16 :D

    Du er blomsten i foråret, og du er også blomsten i mit forår. hvis man altså kan sige det :D

    vi skal også have taget foråsbilleder (tzeh massere af forårssnak) jeg har en god idé med noget naturlighed, og de der brune øjenvipper fra Makeupstore<3
    og ja vi skal så, og vi skal forbedre dem :D

    SvarSlet
  3. Elsker billederne :3
    De er rigtig godt taget og du er vildt flot!

    SvarSlet
  4. Amalie på min fødselsdag får vi fri halv 3, og jeg skal danse til klokken 8 om aftenen........... Men du er velkommen! Min far er jo flyttet der, så vi bor ikke så langt væk fra hinanden, så det er nemt nok at gå, eller cykle :D

    Problemet var ikke foråret, det var din mor der beskrev foråret, ehehehehhe... sleeeeeem >:

    Og øjenbryn der skal dækkes <3 Dine er så tynde, og du har ingen piercing, det bliver så meget nemmere! Jeg tænker et sted med en masse træer, brunt bark, hvor der også er nogle meget stærke grønne farver fra blade! Det vil give god kontrast <3
    -men ja, foråret skal nok også live op i vores kreativitet!

    SvarSlet
  5. Valerie: aw, tusinde tak <3

    Jeg køber noget mad eller sådan noget, også fejrer vi det på en eller anden måde :D

    haha ja præcis, det er lige præcis sådan jeg forestiller mig det faktisk :D

    SvarSlet
  6. Du er bare så smuk på billeder ♥ elsker virkelig alle billederne, men må indrømme at jeg er stor fan af nummer 5

    SvarSlet
  7. årh, tusinde tak<3
    fantastisk, det er nok også min fav. fra dét shoot :j

    SvarSlet