lørdag den 26. februar 2011

Fake fab. lashes!

Okay, jeg er gået i kast med noget der er meget nyt for mig; Falske øjenvipper.
Jeg har så ofte set make up tutorials, billeder and so. hvor folk har fake lashes på, og jeg tror aldrig jeg har set et billede, hvor det ikke har set fuldstendig fantastisk ud! så jeg smuttede i matas og købte et par af Depends fake lashes! jeg kan egentlig bedst lide når de er ekstremt lange og sorte, med glimmer og alt muligt, men det havde kun nogle rimelig naturlige, men jeg købte da et par! det er nok også godt nok med nogle der ikke er alt for flotte, når man lige skal øve sig i at sætte dem på o;
Hvilket faktisk var rimelig problematisk for mig, den første øjenvippe måtte jeg pille af, og proppe ny lim på 3-4 gange for de den satte sig forkert. så fik jeg lim på fingrene og så sad de fast i vipperne på mine øjne og.. ih, du godeste :D det var et lille kaos.
nummer 2 vippe kom på i forste forsøg, så jeg må hurtigt have fattet teknikken !
På billedes ovenover, er så det endelig resultat.
ja, det er vidst tydligt at se at, det er meningen
at vipperne skal se ret naturlige ud. men det er
nu fint nok i første omgang. det er svært at få et
ordenligt billede af, men jeg håber det går ;)

Nu har jeg så siddet på nettet i et lille stykke tid
g fundet en helvedes masse fantastiske vipper
jeg tror det bliver det nye must i min hverdags
make up, for det ser fucking fabolous ud, haha :D
jeg ved ikke om jeg kan anbeale Depends vipper
da det jo er de første vipper jeg prøver 'ordenligt'
men jeg synes da de virker vældig fine, der hører
to slags lim med, sort og klar. den sorte lim til
at giver eyeliner effect, den hvide, hvis man som mig,
er nybegynder og klatter rimelig meget med det.
Glittergunn
Blow me a kiss :*

12 kommentarer:

  1. Åh de øjenvipper har jeg se tpå nettet et sted da jeg sad og stenede rundt på forskellige produkter! (altså dem på det nederste billede) De er vildt fab!
    Det kan gøre vildt meget ved et look! Dog ikke noget for mig haha:D

    SvarSlet
  2. Stargazer er også et rimelig udbredt mærke på nettet, og ja, de er ret sjove :D
    jeg er dog mest til store sorte fantastiske vipper, eller også mørkeblå eller mørkelilla. lyse øjenvipper kan virkelig gøre øjnende mærkelige, med mindre det er det man gerne vil opnå :D

    SvarSlet
  3. Hvor fedt :D Og egentlig også ret pudsigt! Er også selv lige begyndt sådan rigtigt at bruge kunstige vipper, før har jeg bare sådan haft dem til at 'lege' med ;D *wink wink*
    Det ser fantastisk ud (:

    SvarSlet
  4. Ps. Dine læber ret så flotte! :D Hvad har du gjort der?

    SvarSlet
  5. J to the Ulia: mange tak :)

    Anna: haha, ja det er pudsigt, vi følges ret godt ad, når det komemr til sådanne ting :D
    præcis, jeg har også ret mange vipper liggene som jeg bare har leget med og taget billeder med, og sådan :D

    Med hensyn til læberne, har jeg brugt Cindy LAupers VIVA GLAM læbestift som lipliner, og tværret den lidt ud, og brugt Lady GaGa's VIVA GLAM læbestift på resten af læberne. hvor efter jeg lagde sort øjenskygge inderst ved læberne :D haha, man har vel lov at være kreativ, når man har god tid :b

    SvarSlet
  6. Haha, yeah, egentlig! Det er faktisk lidt syret Ô.o Anyway, jeg har dog én ting jeg er ret bitter over mht. kunstige øjenvipper - jeg havde på et tidspunkt sådan nogle ekstremt lange, rødee øjenvipper, jeg bare ELSKEDE, og havde set på i SÅÅÅ lang tid. Så fik jeg dem endelig købt... Og så så jeg bare forfærdelig ud med dem ): Mine øjne er for små/runde! (eller begge dele? ;D)
    Derfor har jeg indtil nu været meget skeptisk over for vipper, for ville ikke bare smide penge ud igen - heldigvis virker mindre vipper ganske fint for mig :D

    Jo, du har fuldstændig ret - jeg kender det godt, det der med at lægge enormt avanceret make up en tilfældig søndag, hvorefter at tage det af uden egentlig at have skullet noget ;D
    Men det er rigtig flot (:

    SvarSlet
  7. Ps.! Et godt tip (som du sikkert allerede kender) Brug et pincet til at putte dem på med, i stedet for fingrene - så bliver det mere præcist (:

    SvarSlet
  8. åh ja, jeg tror skam ikke bare det er dig. idéen med store røder øjenvipper lyder også rigtig flot. men man skal bare passe på med at have lyse øjenvipper, for det klæder ikke rigtig nogens øjne. og man kan nemt komme til at se 'syg' ud!
    -derfor holder jeg mig til store sorte vipper, dem kan man også få i hundrede vis af sjove varianter, så det er okay :D eller ihvertfald mørkeblå eller mørkelilla!

    ps: haha, tak :D jeg læste også bag på pakken, at det kunne være smart at bruge en pincet. indtil videre går det fint nok med at bruge fingrende, men jeg har også ret lange negle, så jeg bruger egentlig bare dem som pincet xD haha

    SvarSlet
  9. Fake lashes er bare en gave til menneskeheden.
    Jeg har selv mega svært ved at sætte den ene vippe på, og den anden kører som en leg. Tror det har noget at gøre med hvilken hånd man bruger til daglig n__n

    SvarSlet
  10. fuldstendig enig :D
    ja, det tror jeg du har meget ret i :D det er lige med at få teknikken, og når man endelig har fundet dén, skal man lige pludselig gøre det hele igen, omvendt xD

    SvarSlet
  11. Amalie, tænkte på om du ikke ville prøve at lægge sådan en makeup på mig en dag? :) Det look er så dejligt

    SvarSlet
  12. Jeg vil altså anbefale Dolly Wink's falske øjenvipper ... og der øjenvippe lim :3

    SvarSlet