onsdag den 9. februar 2011

Katy parry & OPI

Hvis du kender mig bare lidt ved du at jeg er ret vild med både Katy Parry og med Neglelak. jeg har ALTID neglelak på, da jeg går meget op i at pleje mine hænder og negle, og da de naturligt vokser sig ekstremt lange og flotte. well, Katy parry Lancere 'Calefornia gurls' collection, med med 5 helt fantastisk flotte neglelakke, hvoraf en af dem er 'Crackle nailpolish' som jeg forklare jer om længere nede. Katy parry har lanceret den nye collection inspireret af hendes nye Album teenagedream, og hver enkelt neglelak er navngivet efter en af hendes sange, pretty awesome.


Last Friday Night - er den flotte dybe Glimmer blå, 'Not like the Movies' er den sølv, The One That Got Away er den Bordeaux-ish, og Teenage dream er den super søde glimmer lyserøde Neglelak og Shatter som crackle neglelakken.

og Guess what - De skulle udkomme her i denne månede, jeg har været nede og hører i salling, men de har dem uheldigvis ikke endnu (det er nok nærmere heldigvis, hvis man kigger på min pengepung) men jeg vil med flæde betale de ca. 125 kroner sådan en flot neglelak koster, og jeg skal helt sikkert have fat i 'Last Friday Night', det er længe siden jeg har set SÅ flot en blå neglelak.

Crackle Nailpolish:
Crackle Neglelakkene er relativt nye, jeg blev introduceret for dem første gang i Vinterferien. jeg har dog ikke rigtig erfaring med dem endnu, men de er utrolig flotte, og får dine negle til at se utrolig profecionelle ud på få minutter. den fungere som en alm. top Coat. og du kan bruge den over alle neglelakker. når du har lagt den på begynder den at krakkelere, og spreder sig i små flager ud over din negl, og det ser virkelig fedt ud.
du kan se i denne video hvordan den fungere, i vidoen er det godt nok mærket BerryM, som absolut også er et fantastisk mærke, der desværre ikke lancere i danmark. BerryM neglelakken koster kun 3.99 £ hvis du har lyst til at eksperimentere med en crackle nailpolish, men synes OPI's priser er lidt for dyre.


5 kommentarer:

  1. Oj, jeg skal da helt klart have fat i den lyse bordeaux! Den er da helt fantastisk, og så matcher den også min yndlingsbluse :D Godt nok er det lidt mange penge, men har lige fået arbejde, så jeg bliver riiiig ;D
    - første gang jeg så crackle neglelak var i denne video: http://www.youtube.com/watch?v=Oki7YXUfd4Q
    Og jeg var virkelig MIND. BLOWN.
    Først var det sådan lidt "eeej, hun lægger sort oven på det flotte grønne ):<" men da det så krakkede, var mit ansigt noget i retning af
    1) O.O
    2) 8D!!!!!!!!

    Det var ret sejt. Shizzle, lang kommentar ;D

    SvarSlet
  2. Ej gud hvor er det lige sejt!! <3 go for it, buy buy buy :D

    SvarSlet
  3. Jeg elsker katy perry! hun er simpelthen så skøn!
    Hvor er de dog flotte, specielt den sorte, krakelering er så flot!
    Last friday night, haar også en rigtig rigtig flot farve!

    SvarSlet
  4. Anna: haha, jeg må indrømme at jeg reagere på noget af samme måde! jeg havde dog hørt om det da jeg var nede ved en ansigtsalon, så havde jeg glemt den lidt igen. og da jeg så så katy parry collectionen var jeg virkelig også MINDBLOWN <3
    den bordeaux ville virkelig også klæde dig, HELT VILDT GODT!
    ps: vi må ned og se om de er kommet når vi skal på café, jeg vil også gerne se den der genbrug<3

    Sab: tænker det samme< 3

    Tobias: Hun er rigtig skøn, ja.
    ja, det er også mine to farvoritter!

    SvarSlet
  5. Fedt man har selv TO krakelere nelgelake elsker dem meget højt <3

    SvarSlet