søndag den 20. februar 2011

Pop Romance

Som i nok ved, er jeg obsessed med Lime Crimes' Makeup produkter, især deres læbestifte, som jeg også tidligere har blogget om. og jeg er simpelthen lige ved at dø over deres forårs kollektion der kommer på markedet den 7 Marts. Jeg elsker virkelig pastelfarver, så jeg er virkelig oppe at køre over at de har lavet 3 ikke mindre end fantastiske pastelfarvede læbestifter! som altid har make uppen de mest fantastisk navne som; Mint to be, Coquette, og New Yolk City. jeg er specielt vild med den mint grønne læbestift, og mit hovede er allerede begyndt at sammensætte tusindevis a looks, som ville se fantastisk ud sammen med den. og hvis jeg ender med at farve mit hår blåt, ville det også se fabolous ud. Coquette har også en rigtig sød farve, som ville passe perfekt til stortset alle sommerkjoler. Jeg er dog lidt skeptisk overfor den gule; New Yolk city. men det er nok også fordi at jeg er så bleg som jeg jo er, så Gule læber ville nok være lidt malplacerede på min utrolig hvide hud. men på den anden side, hvis man er helt mørk i huden, er der ikke noget pænere end Gult tøj eller negle, og hvorfor så ikke gule læber?
-Alligevel må jegs sige at jeg blev overbevist da jeg så dette billede, hvor det rent faktisk ser fantastisk ud til den blege hud.. alligevel kan jeg ikke forestille mig selv gå ned ad strøget med gule læbe, men nu må tiden vise. jeg må ihvertfald sige, at jeg er nysgerrig!

Spørgsmål: Hvad synes i om disse farver? og kunne i selv finde på at tage dem på, eller er farverne for skøre?


Glittergunn
Blow me a Kiss :*

7 kommentarer:

  1. Kunne sagtens finde på, at tage en af disse på.
    - Nok ikke til hver dag, men ellers.
    Også ville de være kanon til et photoshoot. : D

    SvarSlet
  2. hvor spænende :D
    jeg sad også og tænke på hvor fabolous de ville være på i et photoshoot!

    SvarSlet
  3. Mit sorte hår og så med den lyserøde.. Jeg ville se utroligt sød ud :')

    SvarSlet
  4. ja det ville faktisk være en rigtig fin kontrast!
    sådan lidt, det hårde møder det søde xoxo

    SvarSlet
  5. Det er rimelig cool! :D især den gule! :D. ville elske det!

    SvarSlet
  6. Jeg misunder dig virkelig at du kan gå med blege læbestifter! Jeg kan ikke gå med andet end mørke/røde læbestifter på grund af min hudtype ):
    Og helt ærligt, så tror jeg altså at det ville se fuldstændig fantastisk ud til dig med den gule læbestift, hvis du farvede dit hår blåt <3 Det er en kontrast, der plejer at virke rigtig godt (:

    SvarSlet