fredag den 18. februar 2011

it's winter .. again!

Min Ferie i Billeder;


Mine Kusiner ringede i går og sagde vi skulle komme over, de havde noget de skulle vise os. så snart vi trådte ind ad døren, fik vi øje på denne lille sag, lille baby Fie, er hun ikke bedårende?

der er skam intet galt i at være glad for sine sko♥

ting bliver mere indviklet når man har drukket
Det er vel også klart når man begynder at lave sine
egne regler hver især ;)

Verden bedste kartoffel dimser - jeg siger det bare!

"Du er sådan en rigtig Café-pige" ja, det
kan jeg kun give dig dig ret i Maja.

Godt fotograferet :D

Smukke, farverige Emu! på en ultra hyggelig
shoppingtur!

Celine og jeg, en mere uddybende beskrivelse
behøves ikke!

ikke helt tilfreds med forsinkede busser

ikke helt tilfreds med forsinkede busser
når det er SÅ koldt. men har fået indviet
min fantastiske glimmer-hat igen!


___

Jeg har fået en masse fantastiske gode idéer til min blog, så de næste par dage skal der nok komme nogle gode indlæg :D jeg er faktisk blevet ret glad for det her blogging, og hvor er det egentlig en hyggelig beskæftigelse at kaste sig ud i. jeg vil også benytte lejligheden til at sige tusinde tak, fordi folk rent faktisk læser den. det er dejligt at vide, at folk rent faktisk interessere sig for de ting jeg laver, det betyder virkelig meget for mig.
Også tak for alle jeres kommentare, og efterspørgsler, i skal vide, at det er dem der holder mig igang ♥ Nu er dette indlæg ikke det allermest interessante, men bare vent!


Jeg har haft en rigtig dejlig ferie, med masser af venner, shoppingture, fester, hyggeaftener, familie osv. -og billederne er kun et ganske lille uddrag!

Spørgsmål: Hvordan har jeres Vinterferie været? god, dårlig? fortæl mig hvorfor♥

GlitterGunn
Blow me a kiss :*















4 kommentarer:

  1. Ja, jeg ved ikke hvad der sker for alle stregerne i indlægget! jeg håber i kan finde ud af det alligevel, for jeg kan ikke få dem væk :j

    SvarSlet
  2. Iha din ferie ser ud til at have været meget spændene!:D haha
    Jeg ser frem til at se dine ideer på din blog! Det bliver da spændene!
    Det er faktisk rigtig hyggeligt at blogge ja! Det har du ret i.
    Min ferie har været virkelig god! Med shoppingture, venner og familie! Og så tager jeg måske ind og ser Black Swan imorgen, det ser ud til at alle - bla. dig - er meget begerjstret for den! Og den virker meget spændene! :j

    SvarSlet
  3. tja :b og tak, det er jeg glad for :D
    -ih, det lyder da også til at du har haft en hyggelig ferie! og ja, Black Swan er værd at se, den er rigtig god, glæd dig :D

    SvarSlet
  4. Min vinterferie har været fantastisk, har været sammen med fine folk nonstop <3 (bla. en vis bleghudet pige ;3) og de sidste fem dage har jeg været sammen med tha boyfriend <3 Oh, the joy!
    Men fedt, glæder mig til at læse mere, det er så hyggelige indlæg du skriver :D Jeg føler mig ikke helt så skyldig over at være så overfladisk, så <3

    SvarSlet