onsdag den 16. februar 2011

Black Swan



Jeg vågnede op med de værste tømmermænd jeg nogensinde har haft, det er prisen for at drikke sig så fuld i kirsebærvin, og have en fantastisk aften i selskab med 6 dejlige mennesker.

da jeg vågnede i morges og kiggede ud af vinduet, var min grimasse noget i rening af; .____.
ih, hvor orker jeg bare ikke mere sne. sne er et af de smukkeste elementer naturen kan frembringe, men som jeg plejer at sige: Hvordan kan noget så fabelagtigt smukt, være så fandens upraktisk?. -jeg savner stilletter, jeg savner solbriller, jeg er så træt af store jakker, hatte, halstørklæder, og vanter ..





_____________________________




Well well, Celine og jeg fik langt om længe taget os sammen, og tog ind og så Black Swan.


og hvor blev jeg bare overrasket, den er virkelig et mesterværk og jeg kan varmt anbefale at tage ind og se den. jeg troede bare det var endnu en meningsløs gyserfilm, men det var den langtfra. jeg mener nok at den er Horror, men hvis du spørger mig kan jeg ikke sætte en Genre på den. jeg har ikke tænkt mig at komme med en lang filmanalyse, og jeg tror også jeg bliver nød til at se den et par gange mere før jeg kan gøre mig klog på den. Den var utrolig symbolsk, det er en af disse film hvor man kan se filmen som en historie, men man også kan se det hele som en overført betydning! Aldrig før har jeg sunket så dybt ned i et biografsæde og alligevel været klar til at springe op, haha! og jeg fik nærmest krampetræk af at holde mig selv for øjnene, under visse steder i filmen. jaja, overdrivelse fremmer forståelse! Hvis man bare har den mindste smule interesse for Ballet, er den ihvertfald fantastisk. det er virkelig en smuk og utrolig intens film!


We have nonbelievers, atheists, intellects, cynicists... all kinds of what-have-yous in here tonight, but all of them want to see that fella in the tights end up with that swan girl, so she'll be able to get out of that lake. Only with the love of one who has never loved before can the spell be broken. Why? Who the hell cares why? Do you think your woman with the feathers is going to ask why? No. She's just going to say thank you because then she can move on and wear nice dresses and go for walks instead of having to peck at soggy bread in a stinky lake every day for the rest of her life.
GlitterGunn
Blow me a kiss :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar