fredag den 11. marts 2011

BCD5 -om 5 år

Hvad laver du om 5 år, hvor er du om 5 år?- hvis det stod til dig nu.

Det spørgsmål er nok det mest spurgte for tiden, skolelære, forældre, bedsteforældre osv osv osv er så interesserede i at vide hvad jeg vil med mit liv, hvilket vej jeg vil gå, hvad jeg skal være når jeg bliver stor, og ved i hvad? jeg ved det ikke, og lige nu, har jeg slet ikke lyst til at vide det. jeg har ikke lyst til at se 5 år frem i tiden, jeg har lyst til at sidde med mit Lyserøde hår, foran min computer og drømme om at blive en glamourøs superstjerne, med penge nok til lige præcist; Alt.

om 5 år er jeg her;
Og lur mig, om jeg ikke sidder med et eller andet fancy outfit på, lige har vasket mit hår, som jeg forresten har stylet fantastisk, med en masse lækker make up, og skråler med på en fantastisk sang, mens jeg drikker en lækker smoothie, lados se om det passer d. 11/3 2016
Glittergunn
Blow me a kiss :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar