mandag den 7. marts 2011

Blog challenge day 1 & lyserød hår

Celine(http://haakonhaakon.blogspot.com ) udfordrede mig til en BlogChallenge på en uge, så vi har hver især skrevet sådan challenges til hinanden. ét til hver dag i den her uge. hvis vi gennemfører hele ugen, skal vi give hinanden en Champagne-brus, som årets første is :D
Day 1
Find 3 billeder, taget af denne fotograf (http://dieux-faux.deviantart.com/gallery/) -skriv hvorfor du har valgt de billeder, og hvad du mener om den slags fotografering med sådan et motiv.
ja, det er måske lidt typisk mig, at vælge sådanne Kliché billeder!
Men jeg klikkede lidt rundt på profilen, og det var de her tre jeg fandt mest interessante.
især billede 1, kan jeg lide. det giver en rigtig god kunstigt effekt, med den blege plastik hus. jeg tolker aret som et varigt men, eller en traumatisering. rigtig fint.

Billede 2 som noget lokkende, det kunne godt mindre mig om en af de syv dødssynder. og kraveneglene, meget flot og stemningsfyldt!

billede 3, skiller sig lidt ud fra de 2 andre. men udfra at billedet er taget af en dukke, synes jeg det har en utrolig god stemning af et hverdags teenageliv. rigtig godt taget, og nogle dejlige fine farver!

Rigtig fed og andeledes måde at tage billeder på, hvor kreativt at bruge ABJD dukker. på nogle af billederne bliver man helt i tvivl om det rent faktisk er mennesker. fedt!

Spørgsmål: Vælg jeres farvorit billede på siden, og fortæl mig om det ♥
___

Jeg besluttede at farve mit hår Lyserødt. jeg sad med blå og lyselilla i tankerne, men da jeg endelig sad og bestilte farverne endte jeg ud i lyserød. rimelig skørt faktisk, men jeg havde set et inspirerende billede, af en pige med lyserødt hår, og det måtte jeg altså bare lige prøve !
HAIR COLOUR- BABY PINKHAIR COLOUR- SHOCKING PINKHAIR COLOUR- MAGENTA
og det er er disse 3 dejlige lyserøde farver jeg giver mig ud i :D jeg er meget spændt på at se hvordan det ender ud, jeg har på fornemmelsen at det bliver rigtig sødt!
Ligenu sidder jeg med afblegning i håret. det har været en smertefyld omgang, og nu kan jeg bare ikke vente med at få vasket dette gift stads ud af mit smukke hår!
GlitterGunn
Send me a kiss :*

2 kommentarer: